dinsdag 5 februari 2019

Next stop: Friesland!

Het is zover: eind juni moeten we ons huis in Heerenveen verlaten. Dus het werd hoog tijd om een nieuw adres te vinden. En dat kwam zomaar langs... in Joure.

Ik had het niet kunnen bedenken, deze plek heeft óns gevonden volgens mij. Lieuwe ging kijken, werd verliefd, ik kwam een paar dagen later, de vonk sloeg over en op 1 mei zijn we de eigenaren van een barrel. Nou moet je me niet verkeerd begrijpen: barrel als in 'ton', in het Engels dus.

Het is een ontwerp van een Schotse architect, en een huis met een heel verhaal. We hebben er vreselijk veel zin in maar voordat wij er als stel echt zullen wonen moet er nog heel wat gebeuren. Ik woon en leef nog steeds in Arnhem, part time weliswaar, en dat blijft nog wel even zo. Maar het kader van de toekomst is geschetst, de invulling, de kleuren... alles moet nog vorm krijgen en daar gaan waarschijnlijk jaren overheen. Maar dat geeft niet; we kijken uit naar elke stap van dit avontuur.

Omdat we voelen dat we op een kruispunt staan in ons leven, wat sowieso verre van saai is tot nu toe, bedacht ik me dat een blog wel leuk zou zijn. Voor iedereen die graag leest over het leven van een ander. Het is niet spectaculair, niet exotisch, maar wel kleurrijk en hopelijk ook herkenbaar.

Welkom op mijn blog!

1 opmerking: